Tuesday, October 4, 2011

love bite will make u suffer.. ahakss

ok lets start..haish sumpah dah lmer tak berblog..well bz lately ni, assgn,kuliah,final...
seriously rindu nak menaip kembali,dah bersawang dah blog ni..so skrg tgh cuti final,apa salahnya nak berkongsi cerita kan? mcm yg dah tertulis dkat title is about lovebite..what was that?  tak pernah buat so tataw dan tak berminat nak taw... tp didapati  perbuatan ni berbahaya ok..so baek jangan buat dari dapat malapetaka..hohoco check this out..




                                                   

Menurut Daily Mail, seorang wanita berusia 44 tahun telah lumpuh selepas terkena serangan sakit jantung akibat daripada lovebite yang di lakukan oleh kekasihnya. Wanita itu (nama tidak dinyatakan) dimasukkan ke sebuah hospital di Auckland apabila mendapati dia tidak mampu menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.

Pada mulanya, para doktor mengesyaki wanita itu telah terkena serangan sakit jantung. Walaupun mereka tidak mengetahui punca sebenar penyakit wanita itu pada awalnya. Mereka kemudiannya, memeriksa wanita itu dan menjumpai kesan lovebite dibadannya. Dan dari kesan lovebite tu, mereka dapat tahu apa punca serangan sakit jantung tersebut.

Sebenarnya lovebite yang terhasil tu, menyebabkan pembuluh darah rosak dan mengakibatkan pembentukan darah beku. Darah yang telah beku tadi mengalir ke jantung dan boleh menyebabkan strok!










bagi sesiapa yang sudah mengetahui perkara ini its ok, tapi bagi sesiapa yang belum tapi jiwa remajanya bergelora ececcececeeh ingin melakukan LOVEBITE baik dibuang jauh2 sampai ke hujung dunia ok? nnti bite laki kesayangan korang tu makan diri korang jugak..si pembuat tak kene ape2.(p/s).artikel ini diambil dari sumber yang boleh dipercayai


ok bye. love  xoxo :))

                   

No comments: