Thursday, February 3, 2011

spend time together

seperti sedia maklum aku ni bekerja,so takda masa nk bersosial mahupun keluar membeli belah,
or lepaking,sorry not that type yg mcm kutu rayau tu ok..
hari ni aku keluar dari kepompong kebosanan dgn keluar ke jaya jusco,
ok..first of all aku pg dgn along then ktorg pg amek wan kat umah dye(mcm anak rajala mamat ni kan?)
then da sampai jj mok! ramai sunngoh..igat waktu chnse new yearla waktu tada org..
along pun carik parking,then aku suh along trunkan aku kat part entertainment,aku trun ngan wan n aku ckp pape roger aku..
tapela,so ktorg pun nk pg book tket wayg,alahai:( rmainyer...apekamoi bersusun.
(aik? dorang ni tak blik kg ke?) tapela2 so ktorg decide nk pg tgok barang2,
and the best part is almost suma kdai ttup:( aku baru cadang nk pg guess nk cop beg dlu..
hahaha...tapela2 tada rezeki kan:)
so pastu ktorg makan besa kat johnys..mule2 igtkan nk makan kenny tapi full housela plok..
kat johnys pun ne beratur,tp alhamdulillah dpt gak...
so, ktorg plak seperti mymbut chnse new year,mmg muka tembok mengalahkan org cina..
haha..
dah hbs makan ktorg decide nk jalan2 sbb perot da mengandungi lemak tepu,haha
pastu aku ajak wan jalan2,tapela dye nk bli barang katenyer..
tapi along plak hilang atoyai,herm lantakla dye da besa.nnti pndaila dye carik ktorg nnti..
yg si wan ni plak tetibe je tak jadi nk bli,aku pun ajak pg ladies part,tetibe kring2..
awek dye col,aku pun jaln jela..nk pih bju,so i ask his opinionla,
haha then aku pun stujula dgn opinion dye tu tp dgn syarat dye bayala..
haha ok hbs bli bju ktorg pun jalan2,tetibe wan ckp dye nmpak ayip kay soda aku pun suhla wan yg tego.
mule2 mmg mamat kecik ni tak perasan haha lawakla,
then pastu baru perasan..
ok2 hbs part tu..wan no plak nk makn kek secret receipe,tape layan2 jnji bill dye ok? pnuh kot,tggu2 dpt gak,eek wan ni tadi da minum ais ni nk order ais lg.
alahai mamat ni mcm2la kan? then along text ckp dye ade dgn mmber dye n suh aku jln2 dlu.tapela.
then ktorg singgah watson,wan plak nk tgok collagen..adoila mamt nimmg metro sunnguh..aku plak yg kne survey..lpastu ktorg lpak atas mcm tada hala tuju haha..mamt ni nk minum lagi,pgla bowling punyai kdai serbaneka uh..then along dtg n ktorg pun balik:)





                                        






                                                                    wan<3














                                                             close enough<3                                                  
                                               
                                              

No comments: