Monday, January 24, 2011

dulu-dulu

aku akui kadan2 knakalan kau ni mcm mlampo sikit,
tp nvermind as long aku tak rompak bank or raping.haha
dlu waktu aku darjah 6 aku minat gler kat ashton kutcher

                        

                                                                
then waktu aku dajah 6 aku sanggup kumpul duit beli dvd dye..
argh! dumbnya..
budak2 taleh nk ckp apala..hahaha
btw sape yg tapena tgok
go n get this ok?
u should baby..haha

                                         






 


                                                    
                                                     

                                                                                                            
                                                 
                                                  
                                                       

                                  

No comments: